Szeto =] の Diary
少年陰陽師>3<
貴女が夢見て眠るこの夜を永遠に守り続けていたい
葉わない戀と解っているから どうか今 微笑んで

怒りを放つために 手にしていた炎を
心あたためる火へ お前だけが変えた
skyjack
暱稱: Szeto =]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
15/03/2010
08/03/2010
05/03/2010
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

新背景是亞夢+幾斗呀

太亂黎啦

因為我兩張都想用

所以將兩張合二為一@@

琴日小爾佢地黎左我屋企~

約11:00係天耀輕鐵站等

淋住10:50出門口就一定唔會遲啦

點知同家姐睇花奶奶43集遲左少少出~"~

10:54係樓下飛奔過去時

小美打問我係邊 原來佢地都到左

然後叫佢地去左M記先 我地係果度會合

小美喉嚨仲未好番

我特登拎條薯條係佢鼻前揚

等佢閒下D味 好賤呀我XDD

食完之後就出發去我屋企

經過其中一個遊樂埸果陣佢地問有冇千秋玩

我就帶左佢地過去

玩左一輪先走

小爾差D跟左其他人番屋企呀

佢跟個小路走唔跟我行

番到屋企 11:50左右

同家姐一齊等睇關楚耀

嘩...D閃光燈勁誇張LOR

我家姐話如果佢講ENG會型D

佢又唔係唔識~

雖然話係做project

但我地都唔知個project要做咩 因為唔見左張紙-.-

佢地玩WII玩到簡直係玩到顛左

洗底褲•跑步•boxing

佢地玩到攰晒@@

最尾佢地15:00左右走左去新北江行街

我地既project進展 = 0%

放完假果個禮拜要交

我地要努力呀-.-

發表時間:2009-04-03 07:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 skyjack 的日誌)


YuEtKibeebee 於 2009-04-04 10:30 PM 發表:
CM~~
(.),(.)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c3319_b6238 於 2009-04-03 08:29 PM 發表:
大家都係0%啦XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeYoU_kiki 於 2009-04-03 07:47 PM 發表:
CM 4 you=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]