Szeto =] の Diary
少年陰陽師>3<
貴女が夢見て眠るこの夜を永遠に守り続けていたい
葉わない戀と解っているから どうか今 微笑んで

怒りを放つために 手にしていた炎を
心あたためる火へ お前だけが変えた
skyjack
暱稱: Szeto =]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
15/03/2010
08/03/2010
05/03/2010
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

Busy Busy

今個禮拜都有幾多野做

首先講下禮拜三

禮拜三 即係代表魔鬼般既PE堂~!!

(相信小哲同我都心同感受)

今堂仲要體操考試

Oh my god~!!

考試自創10個動作 但一定要有前滾翻分腿

大佬 我連前滾翻都唔掂啦

仲要我分腿!?

簡直係Mission Impossible

本來我淋住做好不自量力咁2次前滾翻(有1次分腿)

(唔記得左做咩~"~)

但同B班既其中一人交流過之後

其實可以做一次嫁炸

於是我臨時改

改到得番一次

WOO~估唔到條橋都幾WORK

我最尾10分有7.3(好似係)

我仲淋住得5-6左右添

So happy~ 終於唔洗再上呢

而且今年我都逃離左游水堂呀XDD

真爽

之後走左去大會堂

幫栗子點數(禮物)同傾好大會接待D野之後

就去左幫肥安手

但我都冇咩點幫過

不過佢地個遊戲都好似幾好玩

Thursday

今日有早讀 早早起床

早早出門 早早就有約會XD

準時7:20係輕鐵站等小美小哲

小美遲左少少 希望你下次早D

Lunch約埋栗子食野

好搞笑呀 我地6個食Pizza飲熱華田

差左依沙叫左羅宋湯冇飲忌簾

如果唔係就一模一樣XD

12:15-13:00就係我地既食飯時間

但D野食黎都已經冇咩時間食

結果我地12:59:30番到課室

極準時XD

去到果度就開始做野

我個位係大會接待

要派遊戲卷同收入場卷

嘩 我一個人最少派左60張

因為一開始得我派

然後D人見到我係咁派就將佢地果D俾左我~"~

派完我果D就入左去玩

其實都冇得玩 我都唔好意思同D老人家排隊

之後都完LU~

下個禮拜要測驗 應該都冇得打BLOG

所以 GoodBye  

 

發表時間:2009-05-01 08:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 skyjack 的日誌)


LoVeYoU_kiki 於 2009-05-03 12:48 PM 發表:
Haha~~
講得無錯^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YuEtKibeebee 於 2009-05-02 07:04 PM 發表:
駛吾駛講明我遲左啫!?!? >^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]