| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Busy Busy |
|
|
今個禮拜都有幾多野做
首先講下禮拜三
禮拜三 即係代表魔鬼般既PE堂~!!
(相信小哲同我都心同感受)
今堂仲要體操考試
Oh my god~!!
考試自創10個動作 但一定要有前滾翻分腿
大佬 我連前滾翻都唔掂啦
仲要我分腿!?
簡直係Mission Impossible
本來我淋住做好不自量力咁2次前滾翻(有1次分腿)
(唔記得左做咩~"~)
但同B班既其中一人交流過之後
其實可以做一次嫁炸
於是我臨時改
改到得番一次
WOO~估唔到條橋都幾WORK
我最尾10分有7.3(好似係)
我仲淋住得5-6左右添
So happy~ 終於唔洗再上呢
而且今年我都逃離左游水堂呀XDD
真爽
之後走左去大會堂
幫栗子點數(禮物)同傾好大會接待D野之後
就去左幫肥安手
但我都冇咩點幫過
不過佢地個遊戲都好似幾好玩
Thursday
今日有早讀 早早起床
早早出門 早早就有約會XD
準時7:20係輕鐵站等小美小哲
小美遲左少少 希望你下次早D
Lunch約埋栗子食野
好搞笑呀 我地6個食Pizza飲熱華田
差左依沙叫左羅宋湯冇飲忌簾
如果唔係就一模一樣XD
12:15-13:00就係我地既食飯時間
但D野食黎都已經冇咩時間食
結果我地12:59:30番到課室
極準時XD
去到果度就開始做野
我個位係大會接待
要派遊戲卷同收入場卷
嘩 我一個人最少派左60張
因為一開始得我派
然後D人見到我係咁派就將佢地果D俾左我~"~
派完我果D就入左去玩
其實都冇得玩 我都唔好意思同D老人家排隊
之後都完LU~
下個禮拜要測驗 應該都冇得打BLOG
所以 GoodBye
|
|
發表時間:2009-05-01 08:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|