Szeto =] の Diary
少年陰陽師>3<
貴女が夢見て眠るこの夜を永遠に守り続けていたい
葉わない戀と解っているから どうか今 微笑んで

怒りを放つために 手にしていた炎を
心あたためる火へ お前だけが変えた
skyjack
暱稱: Szeto =]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
15/03/2010
08/03/2010
05/03/2010
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

31/10/2009

--今日魚蝦蟹賽跑

蝦冇贏到 點解?--

今日又番BAND

奇蹟地早到

平時我係遲果批-..-

阿SIR話要畫眼鏡係份譜到

一開始我以為去到果到托眼鏡

原來要望指揮-..-

跟住我話不如畫你個樣啦

佢真係畫-..-

跟住同菁菁DICKSON食飯

我代表既潮館同稻香都輸左

飲恨..

跟住用左DICKSON張CARD既金幣

去冒險樂園玩

((元朗廣場果間叫貓頭鷹之夜XD))

( * =自己改名)

玩左揼蟹(←搵笨 有隻壞左 打中晒但得3張飛)

*拋波九工格(←Maximum 12張飛 我地有11張XD)

旋轉木馬(←佢地中左 得我冇-..- SOSAD)

*搵笨過三關

*簡NO.再彈波睇下中唔中你簡果個

↑玩得最多LI個 我有中呀 我簡左3號! XD

去左三聯睇

係本英文練習學左3個字

Cut In, cream in, zero on in

夜晚出街食飯

預早慶祝爸爸生日(2/11)

食完去左千色影貼紙相

上年都有影

淋住一年影一次XD

番到樓下商場

家姐話請我地食雪糕

買滿$20

有得抽獎

佢叫我簡 我簡3號

真係中左呀XD

原來我今日既LUCKY NO.係3號XDDDD

--答案:因為今日係 蝦 NO WIN XD--

發表時間:2009-10-31 11:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 skyjack 的日誌)


kaixdickson 於 2009-11-01 11:35 AM 發表:
好正呀個 gag =v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chy12 於 2009-11-01 10:40 AM 發表:
CMCM"^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]