| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
31/10/2009 |
|
|
--今日魚蝦蟹賽跑
蝦冇贏到 點解?--
今日又番BAND
奇蹟地早到
平時我係遲果批-..-
阿SIR話要畫眼鏡係份譜到
一開始我以為去到果到托眼鏡
原來要望指揮-..-
跟住我話不如畫你個樣啦
佢真係畫-..-
跟住同菁菁DICKSON食飯
我代表既潮館同稻香都輸左
飲恨..
跟住用左DICKSON張CARD既金幣
去冒險樂園玩
((元朗廣場果間叫貓頭鷹之夜XD))
( * =自己改名)
玩左揼蟹(←搵笨 有隻壞左 打中晒但得3張飛)
*拋波九工格(←Maximum 12張飛 我地有11張XD)
旋轉木馬(←佢地中左 得我冇-..- SOSAD)
*搵笨過三關
*簡NO.再彈波睇下中唔中你簡果個
↑玩得最多LI個 我有中呀 我簡左3號! XD
去左三聯睇
係本英文練習學左3個字
Cut In, cream in, zero on in
夜晚出街食飯
預早慶祝爸爸生日(2/11)
食完去左千色影貼紙相
上年都有影
淋住一年影一次XD
番到樓下商場
家姐話請我地食雪糕
買滿$20
有得抽獎
佢叫我簡 我簡3號
真係中左呀XD
原來我今日既LUCKY NO.係3號XDDDD
--答案:因為今日係 蝦 NO WIN XD--
|
|
發表時間:2009-10-31 11:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
chy12 於 2009-11-01 10:40 AM 發表:
CMCM"^^
|
|