| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
2008-02-08  |
分類: 同一天空下 |
無打幾日日記了...
今年唔洗拜年...因為父母都要返工...~"~
禽日出左去有D累阿...
係市中心行街,不同點行都無咩人=.=
新年D店舖都關曬)0(
之後去左置樂同其他fd集合XD
有格仔餅wow見到即刻買來食:P
雖然有d凍,但食落都仲係好好味!!!正
不過,仲係好凍阿,玩左陣就返屋企訓了
有無人去過屯門玩阿XD哈哈...
|
網主回覆
多謝阿~新年快樂~
我會回嫁啦^^ Posted at 2008-02-09 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
halo; 屯門我都好小去. 間吾中我都會過去既. cM`
|
網主回覆
hihi,都好阿=]
多d黎玩阿XD
Posted at 2008-02-09 03:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝阿~~你都係!=] Posted at 2008-02-09 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cArx 於 2008-02-08 10:13 PM 發表:
|
網主回覆
嗯XD
可惜.../.\
不過多謝你留CM阿^^ Posted at 2008-02-08 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|