臨訓前,整左個blog,唔知大家覺得點啦~!?
今日要返學啦!!禽晚又訓唔著...要7點起身阿..
最後都係訓下醒下咁...隻眼有D累
早上又無野食...唯有去樓下食埋野先返學XD
又可以飲好味既熱朱古力
上到車好多人...好在有位坐,想訓一陣....
又訓唔著啦....上堂唯有頂硬上..到下半堂幾乎頂唔住..對眼好想合埋
跟住又要返工啦,好在今日無咩野做,係度坐下企下
放工之後同FD約左去m記,好多情侶阿...=[
傾左好耐~
希望大家情人節快樂啦.....!!!嘿嘿
趕-薛凱琪 我最鍾意既歌
無法愛下去,都要獨自地安睡
|