今日訓到12點幾比個fd 打黎嘈醒左 之後落左機鋪打機~~=,=
到2點幾阿媽約左家姐.同D親戚去名豪飲茶~~超悶囉=,=
食完野我就同家姐走左返屋K先......哈哈~~唔係實悶死我地...hehe~~*
今日原來係阿公生日~嘻嘻^ ^入左九龍城食飯~又有翅食^ ^
~~到11幾先返屋k...........之後就去左網吧打機啦~~哈哈
今日真係開心~~嘻嘻...*
好耐冇打過日記了sorry呀大家,早排返左大陸!
今日訓到成4點先起身之後去左網吧打機
好唔開針呀..........點解??因為同條女散左囉! 都係呢個禮拜嘅事黎.. 依加D女真係話變心就變心~~唉
拖左成3年.咁就冇左la...唉
不過散左都可以做fd姐係咪^ ^ ~~
我唔可以冇工返呀!冇工返我會悶屎的
ps:有冇人可以做我女朋友呀!!!
9號出左糧,之後返左大陸落左皇后玩>扲k..糖都扲左成千蚊.哈哈
之後去東門大江南訓教教豬^ ^之後又皇后玩到傻
真係好開心因為有我D好朋友傻強.傻達.聰.大成......數唔晒
今日收早去葵芳行左陣街<好多靚女之後去左深水埗打機,玩到9點幾返左home^ ^hehe~....*
今日6:45am起身好攰,攰到連工都5想返,哈哈
但5返工冇$$用,頂硬上食埋早餐7:30落樓,去到葵芳8點2.
之後等埋個fd轉車去3號嗎頭,超多人排隊,返到去打卡岩岩好,
好彩冇遲到,如果唔係又比公司拘$$就慘慘la~~~嘻嘻
ps阿達你都要加油呀,點辛苦都要做夠1個月呀