今日第一堂玩泥-.-
第二堂中文呀嬋叫左我2次
第三堂做個張野都唔係做既-.-吹水堂
eng堂鳳爪比人收左電話..之後係到玩左一堂..唉eng堂=玩
家政個時正左果個野幾好食..
放左學第一時間反左去打機-.-..玩到6點中到 佢正式租個ser比人
要等唔知幾耐呢!?
談戀愛也許不算理想....為諾貝爾獎出發先算漂亮!