瞓教........教主
歡迎加入我嘅教會....瞓教,我係教主,阿婷
sleepting
暱稱: Lychee
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
;$
-0305
錯-
w0w
2010-11-26
文章分類
全部 (80)
生活瑣事 (5)
未分類 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 759
今日人氣: 5
累積人氣: 3851
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


2010-02-02 分類: 未分類

今日無返學....

唔想返啊....唔想當值....唔想......

好攰啊~瞓到11:00起身.....朝頭早諗咗好耐...都係唔返~

好鬼眼瞓啊~4:10返學校....原本好happy架....

但係.......唉~

好無奈啊~都唔知點解我覺得e+好煩啊~搞到我都想介手啊~

介手~介手~介手~我都想試下啊~

真係好辛苦啊~唉~

我ge感受....唉~

唔知介手痛唔痛ga呢.?

唔知介手係咩感覺ga呢?

唉~個個都話介手...係咪真係要咁做呢?

有人為咗我想介手,有人一唔開心又介手....

咁我呢....咁多年黎,我應該介到隻手無咗ga啦喎~

應該死咗好耐tim~哈哈....第一次覺得連笑都咁痛苦ga咋....

真係好無奈啊~如果我介ge話介邊到好呢?

比d意見吖....E+嘅我已經失晒理智啦~哈哈....

真係難得啊~個頭痛到就快爆開啦~哈哈~

介啊介啊介啊~~~

點解e+我好似癲癲地咁....?

唔好再同我講愛情啦~好煩啊~

以後邊個再逼我同再講愛情ge話......

下一個介手ge就係我啦~哈哈哈~~~

嗚...........................................................

 






訪客留言 (返回 sleepting 的日誌)


chanss 於 2010-02-20 11:25 AM 發表:
COMM2Nt..
be hapi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiman1997 於 2010-02-12 06:41 PM 發表:
加油
cm for you~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terry1997 於 2010-02-03 08:24 PM 發表:
頂你呀!!你仲叫佢加油去介手!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好罵佢啦....佢唔係咁ga...
算啦...唔好再罵啊!!!
Posted at 2010-02-03 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



king_w 於 2010-02-03 07:16 PM 發表:
加油牙`-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~~唔駛理terry講嗰d嘢ga~唔好擺係心啊~
Posted at 2010-02-03 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sweetching6c 於 2010-02-03 06:44 PM 發表:
介手?0n9?唔得!!
我警告你唔好介手;
介手件事會改變咩?
介手你會開心d?
咪傻喇;介手好型?
唔好0n9 0k?
介手真系好傻-_-
你之前話人無清醒;
你而家唔系?
1生中;還有大把人愛你喇;
你長大后;還有人愛你好不好?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩話我on9喎...嗚~
第一次見靜靜咁激動咋~
驚驚~我知你地錫我啦~
不過我唔知我幾時會癲...
所以唔知點做~
Posted at 2010-02-03 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arsuet97226 於 2010-02-03 05:32 PM 發表:
咁你不如同佢斷一陣關系先啦.;
等你好返o的];你再做決定啦.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~多謝你ge意見~~~thz~
Posted at 2010-02-03 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arsuet97226 於 2010-02-03 07:05 AM 發表:
唔好介手呀-[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知啊...thz~
Posted at 2010-02-03 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



terry1997 於 2010-02-03 03:27 AM 發表:
既然我令到你咁辛苦!!
不如你忘記我啦!!
我唔想你為左我而介手呀!!
我唔值得你為左我而咁做呀!!
對唔住呀!!係你最痛苦既時候!!
我唔係你身邊陪住你!!
對唔住呀!!我令到你想去死!!
你忘記我啦!!我唔想再去傷害別人呀!!
你!!我近加唔想!!
忘記我啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一個月後.....唔係就無事啦咩?
唔好講對唔住啦~根本就唔係你ge錯...
係我啊....我癲癲地ga嘛....唔緊要ga~
我無事喎~
Posted at 2010-02-03 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YanYanw 於 2010-02-02 11:42 PM 發表:
打多次喇甘:
吾好甘傻呀!
無論點你表妹我都都支持你伽ma^__^
但絕對吾支持你介手呀!
有咩事你可以同我講伽:)
就算真系冇左愛情..
你都仲有友情伽,知未呀?
雖然我有時都會好吾開心,
但都吾會去介手._.
吾好俾我知你介手呀!
如果吾系吾彩你伽*_*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好唔彩我啊~~我真係唔知我會唔會啊...
我唔敢應成你地啊~好對唔住~
sorry~sorry~sorry~sorry~sorry~
多謝你ge十卜~
Posted at 2010-02-03 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVes13 於 2010-02-02 11:40 PM 發表:
介左就唔令啦-333333333333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我本來就唔係令...但係都多謝你ge comment~thzthz~~
Posted at 2010-02-03 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]