| «‹ May 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
2010-03-13  |
分類: 未分類 |
今日....又返咗學校~
做maths~超難...(對我黎講...)
hea咗一陣...嗚~
bb狂想攞我電話~
但係我十分堅持~唔比!!
呵呵~
呢幾日....搵到一種糖,超好食!!!
遲d影張相比你地睇~
今日都幾開心吖~
hea下hea下又一日....
正~~
星期一死硬~
ms lee又搵我,又要交數比唐斌...
煩死~唉~~
但係我會加油ga~
請比力量我吖~~哈哈~
|
|
|
by_yan 於 2010-03-14 10:59 AM 發表:
加油..努力啊..!!~=.=
|
|