sleepyceci
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
還未遇見的, 不等如沒...
•
不要哭於你面前?!
•
...心的感覺...
•
...生日後記...
•
。。。船河第三擊。。...
文章分類
•
全部
(470)
•
The Day After。。。
(7)
•
...吃喝.玩樂...
(16)
•
我的.你的.我們的
(9)
•
私の生活鎖碎事
(5)
•
私の家
(6)
•
私の情感世界
(91)
•
幸福の旅.台灣.
(10)
•
神經廚子.入廚樂
(12)
•
電影.電視
(25)
•
未分類
(289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
d_for_debbie
karsonpoon
RSS 訂閱
2007 年 5 月 14 日 星期一
...喜...
嘩嘩嘩∼!!!
終於都到左今日呢個大日子啦∼!!!
哈哈∼!
我為左今晚呢餐廄已經準備左好多野架啦,
今日仲整左兩個蛋糕,
一個係豆腐慕士蛋糕,
而另一個係楊枝甘露慕士蛋糕∼!!
不過只係影左豆腐蛋糕既相,
因為我唔記得左影楊枝甘露,
記得既時候佢已經俾人......
...豆腐慕士蛋糕...
食完蛋糕就緊係要問下媽咪同屋企人既意見啦,
好彩佢地都一致叫好姐∼!!
哈哈∼!!!!
媽咪仲講笑話要開間cafe俾我同細佬玩∼!!
哈哈∼!
爸爸就話唔太甜,佢食都ok∼!!
細佬呢個所謂既食家話值八十五分喎,
真係多謝晒各位∼!!
就連叔叔都話好食過出面買個d,
真係開心到我呀∼!!
當然除左蛋糕之外我亦預備左一札花啦∼!
呢d唔少得既∼!!
不過最攪笑就係我地7、8個人叫左一席∼!
點食得晒呢∼!!
哈哈!
刊登時間:2007-08-05 03:39 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
284
|
285
|
286
|
287
|
288
|
289
|
290
|
291
|
292
|
293
| ... |
470
|
»