|
 
嘩∼尋日又唔記得打blog喇...
唉..冇計...尋日心情極為之唔好呀=,=
唉..衝動左d喇尋日...不過唔講得..想知又自認同我關係唔差既就問我la
尋日成日中秋勁悶..同平時冇咩分別呀-,-
今日上左kenny個blog..
俾佢講中曬-,-
上IS堂我係例牌俾人罰企既
起碼一日(有is堂既日子)一次...
最高記錄更高達一日三次>o<
我最勁仲要係上堂罰企果陣玩水=.=吹漲@_@
我仲要係咁同譚sir展開口角
我諗同學們都應該好感謝我為左大家減少左唔少上堂的時間
好喇...睇女王的教室..再見
_________________________
p.s我整左兩張通緝令..大家自己拉向下=,=另外我尋日係跑左23個圈既


|