|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
2009-12-12  |
分類: 未分類 |
今日,聽咗個答案好緊張.
佢話星期一話比我聽,
呢個about我的戀愛,
好緊張
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
2009-12-11  |
分類: 未分類 |
今日沒冇嘢寫.不過.我超無奈,因為比茹國樑記口供紙.
佢條pk.記我講粗口,真係比佢吹象.
講個能字都要記.同埋,我放咗學我去公園
傾計,因為,我朋友比她媽媽摰咗出去,
至於係邊個,就唔方便講. |
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
2009-12-10  |
分類: 未分類 |
我現在好happy,我老豆唔叫我番大陸,
不過,我今日english唔識,難到嘔電.
放學後,我去st john個到做啦啦隊,豪仔同我
一起.另外,我要同2c姓唐的同學講,
你唔好怒,忍呢一談氣,同他們講sorry
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
2009-12-09  |
分類: 未分類 |
今日,我有啲唔開心,
我可能唔可以在讀石天,
因為我老豆可能會叫我返大陸,
你知唔知我幾唔開心.............我好擔心
我可能見唔到我啲同學 |
|