然仔日誌

2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 愉快 分類: 未分類

今日,聽咗個答案好緊張.

佢話星期一話比我聽,

呢個about我的戀愛,

好緊張




2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 無奈 分類: 未分類

今日沒冇嘢寫.不過.我超無奈,因為比茹國樑記口供紙.

佢條pk.記我講粗口,真係比佢吹象.

講個能字都要記.同埋,我放咗學我去公園

傾計,因為,我朋友比她媽媽摰咗出去,

至於係邊個,就唔方便講.




2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 愉快 分類: 未分類

我現在好happy,我老豆唔叫我番大陸,

 

不過,我今日english唔識,難到嘔電.

放學後,我去st john個到做啦啦隊,豪仔同我

一起.另外,我要同2c姓唐的同學講,

你唔好怒,忍呢一談氣,同他們講sorry

 




2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 鬱悶 分類: 未分類

今日,我有啲唔開心,

我可能唔可以在讀石天,

因為我老豆可能會叫我返大陸,

你知唔知我幾唔開心.............我好擔心

我可能見唔到我啲同學



« | 1 | 2 | 3 |