今日 係第一日 考英文
果條謀理 無啦啦話要量體温 之後又話我地"底死"之類的話 又攞我地D時間去CHECK體温囉 跟住CHECK左兩行之後 佢無啦啦又唔CHECK囉
第二堂 我地考WRITING 考完~ 佢又話如果我地嘈 盲等埋F.3的人先走 如果佢真係唔比我地走 我就XX佢啦
今日的EXAM完左 我覺得個EXAM比上次 簡易 個READING好簡單 因為我居然睇得明