今日早上去左賣旗..好乖仔!!
乖完仔之後去打機..再剪頭髮,,,一定比人捉...我個頭- -
太勁LA我剪得- -
次後返HOME..雊呀雊..雊到7點幾又出街打機..好無聊- -
返到黎搵肥志同龜仔...去令女HOME拎飯食=]/..正得好好味..
食完去食糖水...一到食一到吹水..
食完我地見到阿應同白TING...
冇理到佢地...就走左.
之後吹左陣水就走
無聊地過一天!!!
如果今天將失去 眼前的一切 剩低清風兩袖也不計 唯獨((您))一個是不可給取替 是我生命裡的一切