早上上學.,, 晚上上班.. 很辛苦的工作;(
呢期好悶,,, 沒有什麼活動..!!
教我地班個英文miss on9既,,,,個樣會定格= = 至少都定成5,6分鐘..
幾時先7月6?!. 小學船P..正:$
我可以3分50嗎?!.