7月1號 紅日...我竟然可以放假....真開心^_^
話時話都好耐冇放紅日假= = 終於比我(恨)到; )
好熱呀今日,,, 開冷氣都吾涼/_\ 點搞呀...
近期有人問我做咩吾拍拖= =... 我當時既答案係( 呢d野吾系我想就可以!!) 好似好型甘,哈哈xp
我諗我都應該諗下呢個問題先得xd 開始有少少厭倦單身的生活... (笑)
原諒我不懂得唱歌
令你耳膜都穿破