我病左-3- 好辛苦呀教命>_<
我病左系因為幫鄧先生汁room= = 亂到呢真係 勁大陣貓味..
我同呀山差吾多噴左成支空氣清新劑囉咩事... 但係點都係有果陣味係度.. 完全頂吾順
琴晚番到屋企.. 頭痛,喉龍痛,係甘咳同埋發燒...琴晚好似就死..
我好吾明點解就死既人都有由廈村搭番去橫台山....難道我生命力強?!. xpxp