*好熱 *好熱....點解咁鬼熱嫁?~係學校都咁熱嫁..''到左37以上 咁咪死得囉,,,,點算 點算* 我都"r"洗頭~! 好想去游 {水水}a~!中有一個星期炸,就考試la 好想快快DD到考試aa~!考完4就5細番學laaa.....>>>唉 今落雨中要上[PE]堂呀呀..好慘慘..無無聊聊過左一日啦....
刊登時間︰2005-06-13 05:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]