八月既來林. 伐表我同老公已經四個月lu 利排雖然過得唔係開心 不過老公成日都過黎我屋企陪我 同我一齊打機 而家好似同我呀爸fd埋-.-'' 聽日我同老公一齊去左燒野食.. 哈老公好叻叻呀 得老公一個起火炸~ 不過今日落大雨呀 我地兩個都係屋企.. 無出街 悶死la~ 仲有呵 老公利排好燥 都唔知佢做咩 仲有 對我愈黎愈衰 都唔知你想點...