好耐無打qooza lu 今日係星期五 放假唔洗番學.. 兩點幾三點幾林住去搵老公 不過到唔知佢訓醍未 利隻豬成日夜晚 又話自己夠訓 其實根本就唔夠訓 唔夠訓成發我脾氣又唔知 都叫左你早D訓嫁la~ 唉.. 就算我去左你度... 好快就要走... 講真其實我唔想你今日去食飯 7點我又要自己再搵野做 唉..不算la... 因為你好想去.. 我話唔想你去都唔會聽 所以算la 今晚我都唔知去邊好 搵唔搵fd都未決定好 希望今日唔好又嘈交la^^