今日做節
同左mama同爺爺仲有細姑姐去荷里活ge潮客食晚飯
d野好好食牙
又有蟹
又有魚翅...
之後爸爸車番mama同爺爺仲有細姑姐番屋企先
我同媽咪仲有恩恩係荷里活等
我買左兩個模型蛋糕仔
$59.8牙(好貴!!)
不過好令
then...
爸爸黎到
我地去左影貼紙相Xdd''
影影影影影影影
影左好耐
好耐無影過la
仲要係同屋企人去影
XDD"
番屋企lu~~
今日超開心>3<''