| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 14 日 星期六 |
 |
Buffet!!  |
今日去食我既最愛---> buffet !係我既字典只有星期五六日九點半後先會有buffet食既,原因係因為宵夜buffet好抵食!記得上次去沙田帝都酒店食有好多野食架,但點解今晚冇乜有得食既?酒店就靚左好多…d錢拎晒去裝修嗎??好彩d甜品都幾好食,好鍾意件芝士蛋糕,但$148就好似食唔番lu~~~~~
但我會再去食buffet架…搵過第二間又good又抵先得!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-20 12:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 30 | »
|