哎呀呀~~好鬼無聊啊!
唔~~
咁快翻尼做乜咧.....悶到死
雅怡~~>3<*
我好鬼掛住你啊*
唉唉~~
又要等下年咯......
555555555..................................
落香港又有得聽到琪琪(細表妹)發開口夢..
又有得落街...起碼無E+咁無聊啊!!
啊!!!!!!!!!!!!!!!死啦~
x.x*