( 呢篇純粹發泄-0-)
我要追火影(!) 海賊王(!) HEROES(!)
話說感覺又很久沒打qz了.
最近番學都有飯食, 不過係屋企食好味好多-0-
今日lunch俾水姐罰企. 笑死曬.
不斷係到重覆再重覆. 成班友係到忍笑lor好笑.v.
呢間係EMI既band1 school 喎. 我呸!
有妳d咁既老師都唔好得去邊喇.
一個老師唔可以令學生尊心上堂都係佢既失敗.
話說今日上佢堂好眼訓喇. 咁我就拎住支筆托住個頭既.
之後訓訓下支筆跌左落黎lor好笑-,-
打機無罪架wor. 有d人靠打機出名tim喇.
成日係到話我個親戚讀喇沙架. d功課多到ah.
次次講親都係喇沙. 仲有冇其他架. 聽都聽到悶la.
之後條木咀係到捉d頭髮.
話renee個頭側邊要夾起. 都白痴架.
band頭都唔滿意lor. 懷疑佢係針對mb而咁講架.
之後renee講話; 頭髮會長架喎.
笑左.
之後又話我條馬尾唔洗札咁高wor.
大佬. 我地咪個個札曬馬尾lor.
妳當初又冇講幾高. 點知妳ah.
仲有. 我條馬尾咁都叫高就真係要去驗下眼la.
我平時札得仲高lor好冇. 聽日一定要札條高d既馬尾(!)
話咩家長日同我老母傾下髮型問題. 我簡直無任歡迎ah.
我同我老母講左之後佢話; 水姐呢d人唔洗理佢架la.
佢都痴痴地線既.
話要同佢傾講陣我老母笑住咁講好lor.
又話咩; 我問過好多家長la. 佢地話呢間學校都係擺頭2志願.
咁我諗妳一定冇問我老母la. 我排第88888888志願架.
宜家EMI好巴閉咩. band 1 又點ah. 都跌喇.
英文又唔係講得好. english builder 都可以變成 english helper. 勁喇.
又話校長覺得佢教得生動有趣. 又有用ppt. 解釋清楚.
好假lor乜事. 平時邊會咁架.
同我地講話唔洗緊張. 話說最緊張個係佢lor.
見到佢都冇曬胃口喇. 對腳仲黑過朱古力.
又話自己有做gym. 做極d肉都係鬆下鬆下既.
個肚腩會咁大既. 做gym既做得耐身形都令d喇. 點解唔覺佢又好到既.
再有再打,v, 咁樣打到我好爽xd.
|