[★]`很想假裝堅強 ˇ旦眼淚總不自覺流下 、
| 人氣:1269 |
|
2010-06-06
今日冇訓過; 因為成晚諗緊牙妹` 點解你吾同我講你咩事喊-,-! 搞到我好擔心你` 等到9點先訓-_-v 訓到1,2點起身; 諗住關心下你拉; 點知就比你鬧-,-! 本來今日系應該同你去街; 點知冇得去-,- 跟住系屋企打機打到7點落樓下坐;$
ˇ入黎留cm識吾識? 吾識返屋企等消息拉(k) :2010-06-06 06:15 AM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |