我的手機還在老師到 (弟五日無手機)
琴日去在慈青(好開心呀 )<好假
去到聽人地講野(個呀sir幾好笑個歐陽震華)
我地玩到好d(hahaahaahah)
我地一齊呀:早晨,超人.三讚燈(好激呀!!!!!)
D飯好好味(好一種初戀的感覺)
到在夜晚,大家分方份(大家一齊食杯面 )
比呀sir見到呀佢話(大家一齊做掌上壓1.2.3.4.5.6.7.8.9.10做完火都理媽 )
第二日
大家一齊洗頭(好書服呀!!! )
我出在左理大家都話::林文聰呀!!! 我就用我的尾毛向上巨一巨
佢地份fun向地下(可能係美力沒無當)
要走啦,,,,都好唔寫得呀
番到屋傾洗番d杉
比句金句你地啦;有人話無敵是最寂寞 咁試問 寂寞又係咪最無敵?林林佢啦
|