2011年到喇..xdddd
琴日同d同學仔一齊出去好夜先番..xdddd
琴日去左踏單車~
我趺左一次..
勁痛..= =
唉~..= =
而家對單車有d恐懼~~~~~~~
我唔再玩了..= =
_________________________
之後有個同學一開始話教我地爬天橋..!!!!
個陣驚死我~..= =
我第一句就係"下!!!"
但係原來唔係..= =
只係行上去天橋頂姐~
個到唔錯唔錯..
我地食完野仲上左去玩..哈哈~
勁好笑~
不過個到好凍!!!
___________________________
之後我地去左公園玩~
玩玩下公園d燈熄哂~~
勁好玩..哈哈~
__________________________
玩完之後我地本來係公園到自己倒數~
不過d同學話想去新都城~
咁我地咪去囉~
點知個到仲衰~
勁多人~..= =
咩都睇唔到..= =
好辛苦先睇到少少咁多..=.=
___________________________
番到屋企..
好累~
整間屋黑哂.~
屋企人訓左~
沖完涼就去訓覺~
到今日兩點幾先起身..
哈哈~
琴日都幾好玩~
_____________________
大家新年快樂喔..xdddd
|