今日一早要出長沙灣交資助d野∼所以0930就出門口搭44bus出去lu∼交完就要去daddy公司同佢食飯∼所以我又搭44bus去到美孚再轉46xbus先去到∼食完我又搭46xbus去到轉車站又轉49xbus先返到青衣!!!返到去又同馬騮阿四一齊出tm!!so我又搭43b bus∼唉......真搭到我有d想嘔∼∼又眼訓喎∼之後夜晚出左葵芳行街∼買左條褲,買左對boots,整左隻手甲∼哈哈∼好靚呀∼!!跟住就返馬騮阿四home打邊爐∼∼∼∼∼同靚靚落街∼∼∼∼∼∼∼
刊登時間︰2005-11-27 12:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]