~豆雞雞的無聊日記~
我開呢個日記板~其實係想記吓自己平時嘅野~遲d可以攞返出黎比自回憶吓~~我好歡迎大家一齊分享我嘅開心同唔開心~~
∼大家記得留言比我呀∼
 
 
 
snoopysuki

暱稱: 豆雞雞∼∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


RSS Feed
2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
BUS!! 不安

今日一早要出長沙灣交資助d野∼所以0930就出門口搭44bus出去lu∼交完就要去daddy公司同佢食飯∼所以我又搭44bus去到美孚再轉46xbus先去到∼食完我又搭46xbus去到轉車站又轉49xbus先返到青衣!!!返到去又同馬騮阿四一齊出tm!!so我又搭43b bus∼唉......真搭到我有d想嘔∼∼又眼訓喎∼之後夜晚出左葵芳行街∼買左條褲,買左對boots,整左隻手甲∼哈哈∼好靚呀∼!!跟住就返馬騮阿四home打邊爐∼∼∼∼∼同靚靚落街∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2005-11-27 12:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

         

メロメロパーク