放學,我借D意扮咁岩見到佢,然後一齊返屋企,點知意落雨,我見她不開心的樣子,一問之下,原本她病了,病了還要淋雨,我當時真的覺得自已很沒用,為何我沒有傘?想為她做一點點事不做不行,再這下去,她一定會病上加病的,我想了一個方法,就是用書把她擋雨,雖然不能全擋,不過也擋到一大部份,她話:你做咩?我話:幫你擋雨。佢話:你本書濕曬喇。我話:唔緊要。她又話:你唔累架咩?我話:男為女服務是應該的。就這樣送到她返到屋企。
我事後真的覺得自已非常無用,我決定了,不論天氣怎麼,我也會帶著傘。我返到屋企,同baby講下電話,講講下,有人打我手提,大家估下是誰?是,就是她。我當時驚期了。我就同baby講話收線先,我一聽電話,她話:知唔知我係邊個?我話:知。她又話:你又知既?我話:因為我有你電話囉。跟住我問她點解有我電話?她話:我問陳麗晶既。我又問:你問陳麗晶拎我電話時,佢有咩表情?她話:無咩表情喎。接著我跟她講左好多野,講講下,她話:我驚我表錯情。我話:唔會既。(咩意思=0=??)我又話:你病左仲返學?一陣返返下學暈左都唔知咩事。佢話:咁你咪同我一齊返學放學,照顧我囉。我聽到呢句,我個心好開心=0="""我就話:好牙。就咁樣算是開始了。
|