呢排發生左好多野,起起跌跌,我本身份人係無咩煩既,但係今年估唔到,有好多野煩=0=""
今日,送完人返去補課,我就去左鋪頭到收錢=0=""我講左話會請baby同yu ka請飯,哈哈,去到果到,果兩個細路都係到,佢地好鐘意同大鵬一起咁,叫極都唔走=0="跟住hida返到黎,佢一黎就話:你條女呢?畜生,想點?講D題外話先,我個人唔係咁鐘意話咩咩你條女,溝女之類既形容詞,我覺得好看不起女性,如果話條仔或溝仔我又覺得沒問題既。