今日好無聊呀!今日科學堂,沈sir係到講咩淨力,高中嘢,我呢個初中生,唔明呀!而且仲飯氣攻心,搞到我鬼死咁眼訓,好想睡呀!我好想同沈sir講,可唔可以講下其他嘢呀!好悶呀!又搵唔到嘢做,搞到我做唔到time killer。今日,Maths堂教恆等式,用英文教。講返科學,佢終於都教書啦,而家先教9.6 太空探測,都唔知講咩。佢講左D好笑的嘢,搞到我有返少少精神。佢要我地睇片,睇片最悶......(閱讀全文)