SORRY...
最近好busy
我呀婆佢....
唉
今日出殯
好唔開心
不過
我唔會影響自己學習
唔洗擔心呀^^
我定得住...(暫時)
今日...最後一日正式上堂,
3年就咁就過左
真係好快...有開心,又有唔開心
都有一班fd支持我
識到你地係我ge榮幸
萬分感謝3C!!!
同兩位班主任!!!
今日好感動,
有d想喊呢~
好感動~~~~
我諗以後都好難有機會大家坐埋一堆上一......(閱讀全文)
e排冇咩心情打blog
唉...
成日都叫人地開心d啦
點知自己就...
i am lost my happy
沒有開心的日子...
真可憐呢!!!
係wo...
多謝返先...
估唔到老豆會日日上泥^^
thx^......(閱讀全文)