痴線嫁= =!!今日一返到工勁O嘴整DISCO燈都唔知整來做咩都唔用嫁啦!=.=之後整果陣拎住佢又唔岩位安裝WO重到嘔白泡= =!拎到我同阿敬死下死下真係喊曬口.........大佬呀我來返吧聽做咩好似變左返打雜嫁....水電木工咩都有關係同我= =咁低人工就做死我咩!?個分區我真係服左佢明明無野做就搵D無聊野叫我地做餐死!就來做到人都傻嫁啦!頂佢岩岩返工就做到好似收工咁累~!都硬膠膠既!今日又靜到鬼影都無隻.....之後吹曬D熟客落來撐場仲要我都出埋去燒酒先有4千幾蚊生意= =想死!隊到D客飲唔到!不過飲唔到都叫住D酒存住先嘛~今日咁都可以OT到5點幾=.=!!勁無奈!都唔識俾咩反應佢好真係!唉整到我食煙都多左!D人又走曬= =得返我一個收尾......勁多陰聲鬼氣既聲係到唱歌....嚇到我整曬D野飛奔咁走= =!!!間公司硬係好似有D野!至於係咩我就唔知啦~對上個D又唔肯講又日日出門口派錢- -!!唉大佬我打返工嫁咋+_+"唔好攪我~!
|