今日係有史以來落得最大雨的一日
因為琴日去左阿婆果邊食團年飯
所以冇返到教會,於是今早就左去教會
今日e篇講道真係好正,,因為它令我重新係神面對立志
係一樣我一直都唔能夠下定決心立志的事情
但今日我決定要立志
因為神實在透過太多的人去暗示比我聽啦~
(唔好問我啦~e個係我同神之間既秘密>3<")
雖然落咁大雨,但我依然同左媽,三姨去行cwb LCX
佢地兩個好開心咁shopping,,買左好多野,,買到傻..
不過好彩我都唔輸蝕,都買左衫同對新鞋^^"
都幾令架~>0<"(好彩同阿妹心靈相通..佢都仲意..如果唔係就...)
跟住去左茶樓食晚飯,,食得好飽呀~~~
唉...e排都唔知點解成日肚脹脹咁,,,應該係消化不良..
但又好似就黎來m,,都唔知係邊樣
好辛苦..不過好彩經過禱告同食左以羅果子炎,,已經好番d...
我要繼續禱告..
請大家幫我禱告呀^^"
仲有好緊要就係聽日開學la,,新既一個學期la,,我一定會努力!!!!
為神努力讀書!
大家一齊加油呀!
先去睡了~晚安>v<"
|