2009.7.21
今日去左迪士尼^口^
7點幾個時去左美心食野 好好食 中有電視睇 好正
之後就搭車去迪士尼
我地第一就係去巴斯光年
之後去左馳車天地 好悶-.-
之後去左玩space Mountain 玩到好 hing^0^
之後去左食野
之後去左玩水 好好玩=)
玩到濕曬-.-
8點個時去左睇煙花
睇完之後就去掃貨^0^
之後就返左表妹屋企= =
好耐冇打過blog啦-3-
今日我同我d表姐表妹去左挪亞方舟
個到ok好玩^口^
仲有好多野睇(3D)好正^^
不過行小左兩層-.-
之後我就返左表妹屋企
返左表妹屋企之後
我地齊齊玩uno ^0^
玩到din曬
聽日仲要去迪士尼^0^
開心死我^口^
今日12點比李泳嘈醒左
李泳打黎話
佢阿姨比$200佢
佢同我都o哂
then佢話約人去我屋企開生日會
之後黃澤,謝愷芝,郭天都黎左
then我地一齊食生日cake
之後我同李泳去左市中心
李泳話要去同佢牙媽食野
佢牙媽勁好人
食完野之後
李泳牙媽話去銀行唔知做咩
之後黑豆打比李泳
then聽到黃婷把sing
我同李泳就講黑豆同黃婷咩咩
之後去左飲龜靈茶
好好飲
then就反左去啦