呢兩日唔見左,
大家知唔知我去邊呢...
本大爺去左佛山玩呀...
前日6:30起左身,
之後拾好d野,
就出發啦...
7:15返到學校,
見到蘇迦琳、葉卓卓,
之後好無奈,
過左一陣...
見到成班女仔返左黎,
覺得林圳烽靚仔左好多,
黃浩彤同佢越黎越襯,
祝佢地白頭到老...
8:00上車,
係車上面聽歌,
同班女仔係到玩(大家唔好以為我係到溝女=.=)
到左個陣時已經係12點幾,
我地去左食飯,
成圍抬得我同葉卓卓,
我、葉卓卓、忌廉、彭彭、奶媽、黃稀瑤、戴亦敏、劉捷儀同埋蘇迦琳一齊,
好無奈...
得我同埋葉卓卓係男仔,
唉......
食完返去左個間乜鬼佛山實驗學校,
學左少少武術,
之後見到依莎朗誦同埋跳舞,
覺得佢係全組人係最突出,
因為佢太【靚】啦......
佢跳個陣時,
我同1221都見到佢露肚臍,
笑死......
大約4點幾,
我地去左食飯,
又係個間食神...
入到去,
我係甘係到搞gag,
搞到奶媽噴水,
所以我地叫佢做噴水池奶媽,
跟住忌廉就唔知同邊個撞到,
撞親個頭,
個額頭少部分紅左...
食完之後,
黃稀瑤噴檸檬茶,
李老師就係到排房卡,
我係1605,
係16樓,
超高,
依莎係1221,
林圳烽羨慕死,
你地係唔會知咩原因家啦...
琴朝6:30起左身,
之後落左佢食早餐,
點知好似係到飲茶甘,
又燒賣又粥,
癡線家......
之後去左個個南風古X(唔知個名係咩)
整左個陶瓷,
好樣衰...
之後佢左食晏,
個導遊好似吳嘉軒,
個阿姨把聲好似蘇good,
又係去返琴日個間食神,
今次好彩,
同返男仔坐...
食完晏去左科學館,
玩左好多野,
個4D電影好無聊,
都唔知佢up乜,
有隻蜘蛛走埋黎,
我同葉卓卓叫佢走,
笑死......
之後去左祖廟,
成班【黑衣】圍埋係到,
問我地羅錢,
我當佢冇到,
個導遊係到up一大堆廢話,
無聊到死,
4點幾個陣,
搭車返香港,
依莎家車個水缸爆左,
要等另外一架車,
佢地11點幾先返香港,
O(∩_∩)O哈哈~
|