今朝老公真係打左黎呀,,,開心..冇呃呃我呀,,
緊住好快搞掂左..之後老公打黎..ko左,,,出門口,,
落到去,,老公未唔到..等等..有冇搞錯..
好既男仔係唔應該要女仔等嫁..哼!!,,
不過老公好快到左..so佢係一個好男仔..
上到小巴..好快到左地鐵,,,
緊住好快放學..放左學老公就打黎啦..
一路行一路傾...好快到左彩虹,,>v<快過老公..
緊住返彩輝...返到彩輝..
小肥打俾老公...小肥屋企冇人..
上左小肥屋企門口,,死人頭唔開門..
打俾佢叫佢開門...就住佢就開左門,,
入到去...呵x2..
小肥玩sm..緊住到我sm老公啦,,,哈x2..
老公仆左落地下..
嘻嘻..今日係咁攬住老公,,>v<
緊住走啦,,老公..小肥..樂樂送我返屋企呀..
第1次咁多人送我返屋企....
其實係佢地要走,,順便送我返屋企姐..'==]]
緊住洗白白..緊住就同老公傾電電啦..
又係一路傾一路打日記..
|