| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
開心&唔開心係一半一半  |
| |
分類: 未分類 |
|
同楚兒一齊番學..近排都係同佢一齊番..^^..番到去就抄中史..唉..SEIING果本俾鄧SIR收左..因為俾人抄...
中文:"MISS何冇番..但鄧SIR就上黎..佢叫坤哥同SEEING講SOR.."
中史:"係到發夢"
英文:"同諾諾傾計.."
視藝:"同怡講左一件事..衰衰..搞到佢差D喊..T^T..不是有心的..跟住係到畫野..唉..冰&KATE以為我嬲左佢..唉..我有嗎??我沒有..只是你們誤會我..跟住都唔知邊個大聲講坤哥中2我..搞到我俾人講..嬲嬲"
LUNCH TIME:"俾人話..連KATE&怡都笑我..T^T..有誰可以救我..冰又保護緊佢D飯..-33-"我相信遲下一定係你地俾人講嫁.."
數學:"做小測..唔係好識..抄下蝦餅..係到同鄒鄒玩..叫蝦餅幫我做書..XD.."
俾人罰留堂:"係到都唔知做咩.."
番左係學校..都OK悶嫁..跟住閃人"
--------------------------------------------------------------------
黑Girl 新歌- 女生
鬼鬼:我是女生,我只是女生
Mei Mei:輕輕在我臉上一吻
大牙:是你對我的負責
小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰:輕輕擦去我的淚痕
Apple:是你成熟的象徵
鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨
Apple:我是女生...
鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責
你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...
Replay *
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生
|
|
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 187 | »
|