歡迎光臨

喜歡這裡嗎?

要多來唷~

LoVe`*
YoU*``
"MoRE*
〝TheN 。
EveRY*
*OnE``
♥`假如 愛上你 只需1刻時間
soey1314
暱稱: BaBii--包*V*
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+*;;不要你的關{♥"}...
中秋節快樂`>3<
黑Girl-女生`
゚♥┉ 暗戀是福:.;相戀...
無聊>3<"
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 295
今日人氣: 85
累積人氣: 8358
RSS 訂閱
RSS Feed
 [:.;]`特別日子`♡:.  


  分類: 未分類
 

約吣出街..

坐小巴好黑仔..講左2次個司機都聽唔到..(我太細聲掛)..隔離個男仔就幫我講啦..

我向佢講左thz..佢面紅(諾&吣覺得好可愛"本人覺得也蠻帥的><")..但司機都聽唔到..-3-"

同吣行左陣街..去睇冰表演..-口-"見到mo哥..我同吣都唔係感想入..=3="

但驚冰會唔開心..入左去..-口-"見到wai..我暈啦..=3="同諾&kuly&子華 say hi"

超悶的..都唔明佢地想表達d咩.-3-"睇完..冰話認唔到我..-33-"我好難認咩??

同諾&kuly&吣去行街..齊齊買野食..我&諾就買棉花糖..>w<"kuly&吣就爆谷"

整果個男仔..也是蠻帥的..哈..好大個棉花糖..差d食死我.."見到嘉瑩&佢d fd..

-口-"齊齊退後..xd...因為佢d fd也是很帥的..(*v*今日見到好多帥哥..")

去左嬰兒房坐..因為冇地方好坐..跟住去買33..一人有一件收穫..>v<"

跟住同諾齊齊走人.."

 
 --------------------------------------------------------------------
 

黑Girl 新歌- 女生


鬼鬼:我是女生,我只是女生

Mei Mei:輕輕在我臉上一吻

大牙:是你對我的負責

小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰:輕輕擦去我的淚痕

Apple:是你成熟的象徵

鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨

Apple:我是女生...

鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵

你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生

 
發表時間:2008-07-19 09:37 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]