| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. --□■×晴天娃(女圭}`*  |
| |
分類: 未分類 |
|

番到去就改正..抄死人..
中文:"聽書..好乖..."
普通話:"聽書..."
小息:"去L位..玩..."
英文X2:"聽書..又同怡果D傾計..XD..死人華仔拋紙..拋中我"
小息:"小明媽媽俾畫畫我..雞仔毛拎住左..佢俾我..仲要笑住感俾...好得人驚牙..去L位..佢又成日指我地黎邊..超驚"
數學:"聽下書..又傾下計.."
LUNCH TIME:"食野啦..餵左晨食腸仔..KATE同怡係到笑..-33-"知佢地諗咩啦..算..跟住落去睇冰果D打波..最衰係我..我唔叫諾望人..佢就唔會食波餅..好彩佢冇事..小明媽媽打波打到子華..好彩有咩事..子華靜係要佢畫畫俾佢.."
體育X2:"超唔開心..我覺得自己太極好過好多人囉..人地合格..我同SEEING唔合格..都唔知MISS係唔係玩野..超唔LIKE上體育堂.."
補數學:"見到聰&馬仔係到走黎走去..笑死我..同博士玩估字..跟住係到傾計.."
放學:"係到冇野做..跟住走啦...因為個個都走..."
番到屋K超想快D ON MSN..因為要同冠冠傾計..超掛住佢牙..XD..
--------------------------------------------------------------------
黑Girl 新歌- 女生
鬼鬼:我是女生,我只是女生
Mei Mei:輕輕在我臉上一吻
大牙:是你對我的負責
小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰:輕輕擦去我的淚痕
Apple:是你成熟的象徵
鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨
Apple:我是女生...
鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責
你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...
Replay *
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生
|
|
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 187 | »
|