歡迎光臨

喜歡這裡嗎?

要多來唷~

LoVe`*
YoU*``
"MoRE*
〝TheN 。
EveRY*
*OnE``
♥`假如 愛上你 只需1刻時間
soey1314
暱稱: BaBii--包*V*
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+*;;不要你的關{♥"}...
中秋節快樂`>3<
黑Girl-女生`
゚♥┉ 暗戀是福:.;相戀...
無聊>3<"
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 295
今日人氣: 15
累積人氣: 8448
RSS 訂閱
RSS Feed
 .. --□■×晴天娃(女圭}`*  


  分類: 未分類
 

番到去就改正..抄死人..

中文:"聽書..好乖..."

普通話:"聽書..."

小息:"去L位..玩..."

英文X2:"聽書..又同怡果D傾計..XD..死人華仔拋紙..拋中我"

小息:"小明媽媽俾畫畫我..雞仔毛拎住左..佢俾我..仲要笑住感俾...好得人驚牙..去L位..佢又成日指我地黎邊..超驚"

數學:"聽下書..又傾下計.."

LUNCH TIME:"食野啦..餵左晨食腸仔..KATE同怡係到笑..-33-"知佢地諗咩啦..算..跟住落去睇冰果D打波..最衰係我..我唔叫諾望人..佢就唔會食波餅..好彩佢冇事..小明媽媽打波打到子華..好彩有咩事..子華靜係要佢畫畫俾佢.."

體育X2:"超唔開心..我覺得自己太極好過好多人囉..人地合格..我同SEEING唔合格..都唔知MISS係唔係玩野..超唔LIKE上體育堂.."

補數學:"見到聰&馬仔係到走黎走去..笑死我..同博士玩估字..跟住係到傾計.."

放學:"係到冇野做..跟住走啦...因為個個都走..."

番到屋K超想快D ON MSN..因為要同冠冠傾計..超掛住佢牙..XD..

 
 --------------------------------------------------------------------
 

黑Girl 新歌- 女生


鬼鬼:我是女生,我只是女生

Mei Mei:輕輕在我臉上一吻

大牙:是你對我的負責

小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰:輕輕擦去我的淚痕

Apple:是你成熟的象徵

鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨

Apple:我是女生...

鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵

你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生

 
發表時間:2007-12-19 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]