歡迎光臨

喜歡這裡嗎?

要多來唷~

LoVe`*
YoU*``
"MoRE*
〝TheN 。
EveRY*
*OnE``
♥`假如 愛上你 只需1刻時間
soey1314
暱稱: BaBii--包*V*
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+*;;不要你的關{♥"}...
中秋節快樂`>3<
黑Girl-女生`
゚♥┉ 暗戀是福:.;相戀...
無聊>3<"
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 295
今日人氣: 1
累積人氣: 8153
RSS 訂閱
RSS Feed
 `英文口試♥  


  分類: 未分類
 

8點30起身..玩電腦..9點幾就番學校..

今日係自己一個番.\/.好寂寞呢..T^T

------------------------------------------------

番到去..同SEEING傾計..^^

到我考..-口-"死左..唔識..-33-"

考完..CALL朗..叫佢快D番呢.."

係到等..又係3B班房坐左一陣.."

-------------------------------------------------

去左新翼..諗住搵牙SIR..點知..

牙SIR唔係到..跟住搵MISS黃..

MISS黃係到鬧人..鬧左好耐呢..

到佢鬧完人..就問佢改左卷未..

佢話未..-口-"..只好失望走人..

-------------------------------------------------

走果時..有3個男仔係我隔離行過...

朗&怡望係我..笑..-33-"

行到商場..又見到果3個男仔..-口-"

我同怡講..唔想見到佢地-33-"

怡同我講:"佢地頭先圍住你行嫁..XD"

對怡整左無奈既樣..= =+

3個人其中一個係我&朗的小學同學..

仲要係朗既小學同班同學添..=33="

跟住各先各閃人..點知上到去..

都可以撞到果3個人..=口="即閃人..

-------------------------------------------------

 

 
 --------------------------------------------------------------------
 

黑Girl 新歌- 女生


鬼鬼:我是女生,我只是女生

Mei Mei:輕輕在我臉上一吻

大牙:是你對我的負責

小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰:輕輕擦去我的淚痕

Apple:是你成熟的象徵

鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨

Apple:我是女生...

鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵

你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生

 
發表時間:2008-06-13 08:16 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]