| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
距離`好像近了*  |
| |
分類: 未分類 |
|
番學見到小奀&花生一齊番..so sweet..但佢地淋雨呢..-/\-"
早會:"老馬上左黎..話考口試..全班起哄囉...英姐冇同我地講過囉..點考牙..都on99的"
中文:"冇咩心情聽書..係到睇書..因為聽日測-33-"
普通話:"唉..抽人考..好彩冇我..xd.."
小息:"悶悶悶.........."
英文:"聽書啦..不過都冇訓教教.....因為冇咩心情傾計呢.."
小息:"又係悶..朗俾淫童撞到撞中腰..痛死佢啦..我都心痛牙..叫曾生過黎..xd..我諗住叫朗攬住曾生..唔好攬住我..xd..朗即走..笑......"
數學:"做數..但唔識..所以冇咩點做..=33="好火牙我..死龜連俾我打左一野..鬼叫你撩我..下次就介你..= =+"
小息:"奶媽俾左個心心我..thx啦..-33-"
體育:"係到打羽毛球..."
放學:"去左明星買飯飯食..xd..食完..同雅姐化妝..xd..bily姐幫我set頭..蠻令的..thx哂..跟住就係班房玩..冰&billy&袁姐走左..得番我同雅..好火牙..死人志健叔..搞到我係到爆粗..= =+...華仔&豬皮叫我唔好嬲..我先唔再同你嘈..哼.......同雅..依玲..楚兒留到5點幾走人.."
--------------------------------------------------------------------
黑Girl 新歌- 女生
鬼鬼:我是女生,我只是女生
Mei Mei:輕輕在我臉上一吻
大牙:是你對我的負責
小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰:輕輕擦去我的淚痕
Apple:是你成熟的象徵
鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨
Apple:我是女生...
鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責
你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...
Replay *
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生
|
|
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 187 | »
|