中文:"都唔知自己做過D咩..=33="*
普通話:"俾老馬叫起身讀野..-33-"話我有似冇信心讀..就叫我起身..O哂..*
小息:"鍾仔同BOBO打架..-[]-"..華仔問我要唔要糖..當然要啦..就拎左啦..
冰又問佢拎..^^*

英文:"同雅子傾計..佢話識左一個3E既人..XD..我要識立..雅子話會幫手..
^^*..雅話要減少對DON DON既好感..希望佢成功*
小息:"去左L位..小炫炫..XD..似牙森..但小炫炫令仔過牙森多多波..XD*

數學:"好似全班冇人聽書..我係到睇書..好睇..睇睇下自己係到笑..好似
傻左感..-\/-"*
LUNCH TIME:"牙SIR遲左好耐先放我地..落到去..D飯難食..*/\*..上
番去..無聊..見到小炫炫望雅..XD..落去下面..*

體育:"頭暈..*/\*..想死..坐左係到..MISS問我有冇事..打唔打到..我話
打到....20分鐘..要俾分..只好打..打完走..俾英姐踩中..痛死我..超想喊
..但都冇喊..我好似好耐冇喊啦..^\/^*

補數:"做數..-33-"唔多識做..*