歡迎光臨

喜歡這裡嗎?

要多來唷~

LoVe`*
YoU*``
"MoRE*
〝TheN 。
EveRY*
*OnE``
♥`假如 愛上你 只需1刻時間
soey1314
暱稱: BaBii--包*V*
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+*;;不要你的關{♥"}...
中秋節快樂`>3<
黑Girl-女生`
゚♥┉ 暗戀是福:.;相戀...
無聊>3<"
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 295
今日人氣: 87
累積人氣: 8239
RSS 訂閱
RSS Feed
 要 c0mMenT 喔>v<``  


  分類: 未分類
 

中文:"都唔知自己做過D咩..=33="*

普通話:"俾老馬叫起身讀野..-33-"話我有似冇信心讀..就叫我起身..O哂..*

小息:"鍾仔同BOBO打架..-[]-"..華仔問我要唔要糖..當然要啦..就拎左啦..

冰又問佢拎..^^*

英文:"同雅子傾計..佢話識左一個3E既人..XD..我要識立..雅子話會幫手..

^^*..雅話要減少對DON DON既好感..希望佢成功*

小息:"去左L位..小炫炫..XD..似牙森..但小炫炫令仔過牙森多多波..XD*

數學:"好似全班冇人聽書..我係到睇書..好睇..睇睇下自己係到笑..好似

傻左感..-\/-"*

LUNCH TIME:"牙SIR遲左好耐先放我地..落到去..D飯難食..*/\*..上

番去..無聊..見到小炫炫望雅..XD..落去下面..*

體育:"頭暈..*/\*..想死..坐左係到..MISS問我有冇事..打唔打到..我話

打到....20分鐘..要俾分..只好打..打完走..俾英姐踩中..痛死我..超想喊

..但都冇喊..我好似好耐冇喊啦..^\/^*

補數:"做數..-33-"唔多識做..*

 

 
 --------------------------------------------------------------------
 

黑Girl 新歌- 女生


鬼鬼:我是女生,我只是女生

Mei Mei:輕輕在我臉上一吻

大牙:是你對我的負責

小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰:輕輕擦去我的淚痕

Apple:是你成熟的象徵

鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨

Apple:我是女生...

鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵

你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生

 
發表時間:2008-04-23 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]