番去都冇野做既..去左l位..個個都睇書..排斥我嗎??{說笑}
中文:"miss問我地..miss黃之前係點教我地既..心埋有點難過..不過佢說到miss黃..而是覺得佢好慘..佢只係教我地姐..點解我要諗到佢代替左miss黃..miss黃都係要做其他工作先唔教我地姐..點解我地要感對miss何..唔明..t^t"
普通話:"悶悶..想訓"
小息:"怡睇書..-33-"
英文:"同雞雞坐..miss man教我地..-[]-"唔係好慣..好留心聽書"
小息:"冇野好講..出左冇耐..就完左"
數學:"俾鄒鄒整到..痛痛..嬲..唔想聽書..不過過左一陣..出去做數..大{朦}..寫錯野..不過好彩牙sir講我知姐..-33-"..問肥羊拎隻公仔玩..點知朱古力俾牙sir收左..肥羊仲要好大聲感話借俾我..搞到全班大叫..- -+"
lunch time:"華仔向我地say hi..-[]-"得5個女仔係飯堂食..幫魚買野飲..拎過去..主席:"你好野..唔幫我買.."..又唔早講.."
小息:"上到去..睇3個女仔..全男班..-[]-"係到打bobby..好玩..華仔整我個頭一下..雅:"我同你到係到..佢靜係整你一個.."..xd我就同華仔講:"雅話叫你掂佢..xd"
體育:"跳高..雅姐厲害牙..冰冰豬都勁勁..我就屎屎啦..跳唔過"
補課:"係到做功課..^^"
閃人:"華仔同我say bye..^^"不過我想me佢..同兒&玲去左小食部.."
上番去`miss傾計..包括:"兒&玲&坤&晨&肥羊..同miss傾班會搞咩活動..xd..好玩..miss話同晨一齊去食晚餐..xd..晨話好..miss叫佢俾電話..佢話:"講真嫁??..miss:"你淆牙??"晨同坤就一齊同miss去..不過係晚上先去..走人..同佢地講:"你地唔好淆牙..xd"
跟住閃人"