金日可以講系唔開心 AND 好KAI 的一日囉-3333333333333-
起身果陣時!*)我又生左1粒特大飛知! 仆街喇 '' 成日講1句野刀痛到痴線 !!
金日唔系好開心 * 所以唔系太想打日記 ! 轉左個新 SKIN`XD!!
有D唔明白?! 你自己成日話人地扮野 !.. 你自己呢 ? 很好嗎 ? 唔好以為自己好巴閉吧 !
自己系到呃自己也!`* 你再系甘 .` 最於咪又系你自己 !! 我想講呢句野幾個世紀了!! 明白 ??
TO : XXX {心知肚明}!!
快樂唔系必然滴!` 每日放學返學為左D咩也 !! 悶到嘔奶 .`! 很想同自己講* 夠了 !!!!!!
好想開開心心放1日假喔-V-''
我系MSN睇到有D野! 我想宜家答囉 TT

宜家11月喇 !` 你同你班FD 鐘意我果陣系N年前喇!` 好煩也!!!!!!
火爆甘講句 !* 我LOCK左你地! 關你地叉事也 ? 我唔想見到你地喔 -V-'' 唔鐘意就系唔鐘意!
而且我又唔系你D FD ! ADD 番你地 ... SO WHAT ? 有野講咩 ! 咪白痴喇 ...'' 好 KAI !!
睇到就算 ! 睇唔到就無野 ! 反正我自己想講出黎 !` 唔系特別想同你地講滴 !`
....
很不開心呢 !! 金日幫MISS 整左D心口卡 !! 畫得唔系太令令喔 -)
嘔 ... 畫得最樣衰果張 ! 系最姣滴 ! 全部心心心心心 !! 姣婆LOOK !!
|