| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 14 日 星期三  | 大家好,牛言ar~~ |
sad  |
今日星期三...
第一堂...PTH...口試...悶~仲有個死人樓xx..係到管住我地班xyz...
第二堂...hist...好悶同冇心機...
第三堂...V.art...好悶好悶...
第4堂...same
第五堂...eng...悶悶...
第6堂...c.ed...好冇心機...係到剪張ws= =
lunch...打波...悶
第7堂...中文...dict...我有100分la~~
第8堂...中史...好悶
第9堂...maths...教左(angles at a pt.)好正ar^^仲有一個未教ar...好慘
|
| 刊登時間︰2005-12-14 07:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cspudragon 於 2005-12-14 08:02 PM 發表:
係囉.. 樓xx管住晒 , 我地班發生咩事都關佢事 , 佢教我地pth咋 , 唔係我地班主任呀 , 佢係1a班主任唔係我地1b呀~!
重要佢地lunch去見佢喎 , 見miss chan都真見佢啦 , 咩都管.... ~.~
|
網主回覆
我而家好恨佢ar... Posted at 2005-12-15 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Jessie 於 2005-12-14 07:27 PM 發表:
|
網主回覆
有人比個死人樓xx係到管住曬low~~
仲係到鬧人添...x佢個yz~~
 Posted at 2005-12-14 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|