| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 23 日 星期五  | 大家好,牛言ar~~ |
唔知點算好添...  |
今朝早...我就係到想...繼續???放棄???想左好耐都唔知= =
10:00去左補習...12:00去左ar婆家...好悶...打機...好悶ar...
|
| 刊登時間︰2005-12-23 02:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
loretter 於 2005-12-23 07:10 PM 發表:
你要+油ar!
keke~~~~~
我一定十卜你和610 ge!!!
|
網主回覆
THANK...不過我想放棄 Posted at 2005-12-23 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吳卓熙 於 2005-12-23 02:25 PM 發表:
|
網主回覆
好嘅...我會去嫁 Posted at 2005-12-23 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|