| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2005 年 12 月 26 日 星期一  | 大家好,牛言ar~~ |
| 冇題 |
今日係家到好悶...食完lunch就打機...
打完機就番家lu~~
番到去就去左上一年個pcs家...
我仲知聽日會出街食dinner添...
|
| 刊登時間︰2005-12-26 06:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Jessie 於 2006-01-02 09:15 PM 發表:
|
網主回覆
Posted at 2006-01-18 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吳卓熙 於 2005-12-27 12:52 PM 發表:
|
網主回覆
first...我唔想死...
第2...我唔想講ar...吹咩= = Posted at 2005-12-27 02:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|