| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 10 日 星期五  | 大家好,牛言ar~~ |
| ... |
今日我再打d好日記la~今日番到學校都有7:30^^最好玩都係lunch^^係到打波^^仲有放學都好玩,不過都係打波-.-
|
| 刊登時間︰2006-02-10 06:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
喂呀~快D講俾我知係咪水叫你問嫁啦~
我知一定唔係你問既
|
網主回覆
都話冇ar~~ Posted at 2006-02-11 11:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Miki☉︼☉家姐 於 2006-02-10 08:49 PM 發表:
hihi∼∼
細佬∼
家姐黎左啦
哈哈∼
好好玩啊∼你個網
一按就去左wy網啦
嘻嘻∼∼
好好搞嘢啊∼
|
網主回覆
^^,好好玩ar~~ Posted at 2006-02-11 11:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|