原來我堂哥過左幾年變到牛高馬大,無端端行出黎,
成隻鬼咁,會嚇死人嫁!!!!!
原來攪錯左~
我堂哥唔係19號黎,係20號黎!!!
又要等多一日!!! -3-
我冇得番HK... TT_TT
留*UK好悶呀!!!!好彩我堂哥19號黎英國, 希望有人同我玩啦~
-o- TT_TT
放假啦!!!!3個星期唔洗返學!!!!yeah !!!!!
今日我去左bowlplex, 打保齡球~
打左1個鐘頭左右, 就無端端停左,冇得打! 好sad呀~